Videobibliotek til hjemmeprogram under Coronavirus

Benøvelser

Goblet Squat

Bulgarian Split Squat

Lunge med Håndvægte

Ét bens Dødløft

Jump Squat

Ét Bens Squat

Pres-øvelser

Armbøjninger i Hovedstand

Skrå Armbøjninger

Tricep Ekstension m. Håndvægte

Overhead Press m. Håndvægte

Træk-øvelser

Band Pull Aparts

Row med Håndvægt

Bicep Curl

2 Kommentarer

  1. Jeanette Schou

    Tusind tak for både hjemmetræningsprogram og dine videoer. Jeg købte for noget tid siden en slynge trx for at kunne træne på ferier mm. Plejer at styrketræne i motionscenter 10-12 timer om ugen. Har gået på nogle trx intro hold tidligere… men nu hvor jeg står her uden instruktør, så mangler jeg inspiration til et “dækkende” program. Er det noget du har forslag til?

    Svar
    • Niels

      Hej Jeanette,

      Mange tak for din besked, det er jeg rigtig glad for :-).

      TRX er et super godt supplement til træningstasken. Specielt når man er begrænset ift. at kunne bruge træningscentre.

      Jeg vil anbefale at vælge mellem 6-8 øvelser eksempelvis: 2-3 Ben-øvelser, 1-2 træk-øvelser, 1-2 pres-øvelser. Udfør 2-4 sæt á 8-12 gentagelser af hver.

      Dette vil være et fint program til at komme hele kroppen igennem. Hvis du vil have en løsning, som er tilpasset dig og dine mål, må du meget gerne udfylde kontaktfomularen på forsiden. Så kan vi tage en uforpligtende snak om, hvad du har brug for.

      Rigtig god træning :-).

      Mvh.

      Svar

Indsend en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *